Kabinimizdeki çoğu sunucu R410
- Sunucu 1 A Elektrik tüketiyor.
- Herhangi bir problem görmedik gayet güzel sunucu fakat yeni nesil sunucu alacak paranız varsa yeni nesil alın.
bu forumda çoğu arkadaşa kirala senin olsun şeklinde sunucu sağladık hepside kullanıyor bir problem görmüyorlar. SSD ile randıman alırsın ancak