1) hp göre boot olma süresi daha yavaş.
2) hp göre daha dazla elektrik yakıyor diye biliyorum burda karşılaştıracagınız modelden modele farklılıklar gösterir.
3) bana göre zayıf noktası yok önemli olan iş planınıza göre sunucu seçmelisiniz.
4) 6-7-8 yıllık r410 ben görmedim gören var mı ki ? 2011 de çıkan bir sunucu için zor
Ama 6-7-8 yıllık bir makinadan da pek fazla hayır beklememek gerekir yarın anakart bozulur ertesigün power karar sizin