Ben de 2 sene önce çizdirdim ve
şu konuyu açmıştım merak eden arkadaşların sorularını yanıtlamıştım.
Merhabalra hocam bende Allah c.c nasip ederse kayseri gözde ilasik olmayı planlıyorum muayene olmustum 1 sene önce felan şimdi kafaya koydum olacagım gözlüksüz bilgisayar kullanmak heryeri net görmek nasıl bir duygu ameliyattan çıktıkdan hemen sonra net görmeye başlıyormusunuz heryeri ? geçmiş olsun..