SemihDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, arkadaşlar kardeşim 3.sınıfa gidiyor tam anlamıyla okuyamıyor.
Mesela tek başına ödev yapamıyor okuduğunu anlamıyor bu normal değil sanırım. Benim bildiğim 1.sınıfta çözmesi gerekiyor.

Ne yapmalıyız sizce?

(Hiçbir okul ve ödev yapma isteği yok, okulu hiç sevmiyor.)
eskiden tembel derlerdi şimdi ise tedavi ettirin diyorlar bence çok sakıncalı bir durum devlet hastanesinden rapor istiyorlar ve çocuk damga yiyor ömür boyu bunu çekiyor,belirttiğim gibi biraz daha agırlık verın cocugun uzerıne rapor mapor almayın sakın yazıktır,çocuk damga yemesin..
bu konular biliyorum çok zordur ama yapacak birşey yok aynı şey benim yeğenimde var çocuk 2 ye gidiyor bırakın okumayı hala net olarak konuşamıyor bile,ama yeğenimin herşeyi geç oldu ;yürümesi,konuşmaya başlaması,vsvs buda zamanla oturur diyorum..

ilerde düzelecek şeyleri doktorla rapor alarak vs halletmeyin bence..