@S e r s e r i; masabaşıcıyız o nasıl olacak hocam

az yiyerek bir nevi diyete girecez sanırım iftarda gömülmeyecez
Hocam diyet bir nevi gelir gideri dengelemek gibi birşey. Yakamayacağından fazlasını yemezsin, diyet olur. Fakat gel gelelim fazlaları yakmak için hareket şart