Anlatım çok sade ve açıklayıcı yönergeleri uygulayarak başarılı şekilde kurdum çok teşekkürler
Hocam yardımcı olabilrmisiniz bu konu hakkında hata alıyoruz
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:58:10 -->-> Daha önceki mesaj 00:39:05 --
Anlatımınız için çok teşekkürler. Blogunuzu takip etmeye başladım.
Bu konu hakkında yardımcı olabilirmisiniz hocam kurulumda hata alıyoruz