Merhabalar,

Geçtiğimiz hafta cuma günü ekip geldi ve internet bağlattım. Cihazları falan getirdiler. Fakat ekip kurulum işleminden sonra "Binanızda boş port yok" dediler ve interneti aktifleştiremediler. Bunun ne kadar süreceğini sordum ve ekipten biri 48 saat içinde diye cevap verdi. 8 gündür internetin aktifleştirilmesini bekliyorum.

Genel merkezi aradım sorunu anlattım gün içinde döneceklerini söylediler arayan olmadı. Bayiyi aradım onlar da genel merkezden cihaz beklediklerini söylüyorlar.

Böyle bir durumu daha önce yaşayan var mı ?