Lise yıllarımı da ben ve sınıfda ki arkadaşlarım o kadar beter ergendik ki hocalar sınıfdan ağlayarak çıkıyorlardı. Bizde sizden hiç birşey olmaz diyorlardı. aradan 11 yıl geçti. Ama o şimdi yaramaz sınıf daki arkadaşlarıma bakıyorum. Çoğu evlendi barklandı. Mühendis olan var. Kendi işinin patronu olanlar var. Yani çoğu ailesine de devletine de faydalı birey olmuşlar. Ergenlik benim gözüm de 5 yaşındaki çocukdan farksızdır.