Merhaba arkadaşlar,
Şahsıma ait avea yeni adıyla Türk Telekom hatı 19.01.2016'da Avea tarafından iptal edildi.
Bu hattı annem kullanıyordu o yüzden genelde hat kapalı kalır. 27 Ocak günü telefonu açarken bir baktım sim kart kaydı başarısız uyarası çıkıyor. Avea müşteri hizmetlerini aradım ve hattımın kopyalandığını ve yurt dışı usulsuz arama yapıldığı için hattınızın iptal edildiğini ilettiler. Bende bu durumla alakam olmadığını belirttim ve benden sim kartın arka yüzündeki numaraları aldılar ve 2 gün içinde işlem yapılacağı söylendi.
Hattım bugün açıldı. Fakat içinde bulunan 30 TL civarındaki Türk Lira'm silinmiş ve 14 Ocak günü bir paket yapılmış. Bu silinen ücretin yeri yatması ve paketin iptali için kayıt bıraktım fakat en az 5 gün bu hattı kopyalayan kişi hattımı kullandığı için aklıma soru işaretleri geliyor...
Bu adam Allah bilir ne tür dolandırıcılıklara kalkıştı. İnsanlar sorgulatsa bu dolandıran numarayı benim adım soyadım çıkacak.
Bende en az 5 gün sim kart kopyalayarak başkası tarafından kullanılan bu hattın numarasını değiştirmelerini söyledim 20tl ücret istediler. Bu konuyla şikayet kaydı da alamayacaklarını söyledi ve harcanan 30 tl 'nin geri yatacağını şüpheli.
Sizce ne yapmalıyım?