brüt üzerinden hesaplarsan %20 net üzerinden hesaplarsan %25 dir. Muhasebeciyim ama hala ben bile bu mantıgı anlayabilmiş değilim
2500X%25= 625 TL tutar. damga vergisi ve mali müşavir makbuz kestiyse onun stopajı da vardır.
Mal sahibi 30000 tl yıllık geliri üzerinden vergi ödeyecek ya normalde. Senin sayende ödemeyecek

Mesela ödemesi 8.000 tl çıktı senin ödediğin bu 625 TL leri düşecek hepi topu 500 tl falan ödeyecek. Hatta hiç ödemeyip bide devletten stopajı alanlar var