Benim anlayamadığım birşey var.Dükkan sahibine her ay kira ödeniyor.Ayrıca stopajda ödeniyor.Bu neyin bedeli ?Dükkan sahibinin vereceği vergiyi,kiracı veriyor.Nasıl bir devlet bu arkadaşlar