Konu
Hem Kira,Hem Vergi Bu İşte Bir Yanlış Var
09-12-2015, 21:05:42
#1
DarthWorm
Benim anlayamadığım birşey var.Dükkan sahibine her ay kira ödeniyor.Ayrıca stopajda ödeniyor.Bu neyin bedeli ?Dükkan sahibinin vereceği vergiyi,kiracı veriyor.Nasıl bir devlet bu arkadaşlar