MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz de yılllardır ödüyoruz üstadım her ay stopaj olur ama ödemesi 3 ayda bir yapılır. sizin muhasebeci her ay alıp 3 ayın sonunda ödüyo olabilir veya başka bir durum olabilir.
İşletmeye göre değişiyor sanırım.Bizim gıda üzerine perakende satış