Yanlışınız var hocam.Stopaj her ay ödeniyor.Kiranın tamamını beyan ettik.Muhasebeci her ay ödeneceğini söyledi.4 yıldır ödüyoruz her ay
biz de yılllardır ödüyoruz üstadım her ay stopaj olur ama ödemesi 3 ayda bir yapılır. sizin muhasebeci her ay alıp 3 ayın sonunda ödüyo olabilir veya başka bir durum olabilir.