MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kdv ve gv kestiğin fatura miktarına göre gelir belirttiğim yüzdelerde çıkar. fatura kesmessen sadece 30 lira damga vergisi ödersin aylık. bağkur primi her ay 440 lira, yılbaşında zamlanır yine. stopaj da beyan ettiğin kira tutarına göre çıkar. bu da ortalama 3 ayda 1 kira da devlete ödersin. örneğin 1000 tl aylık kira ödüyorsan ve kiranın tamamını beyan edersen 3 ayda 1 kez devlete de 1000 lira stopaj ödemen çıkar (ortalama)
Yanlışınız var hocam.Stopaj her ay ödeniyor.Kiranın tamamını beyan ettik.Muhasebeci her ay ödeneceğini söyledi.4 yıldır ödüyoruz her ay