MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazar kasa zorunluluğu yok fatura bastırıp fatura kesersin.
kestiğin her fatura için %18 kdv + %20 gv ödersin.
muhasebeciye noterden vekalet ve imza beyanı verdiğinde evrak işlemlerini muhasebeci hallediyor kafa yorman gereken bir konu değil.

işyerini açtıktan sonra da her ay bağkur + kdv ödemesi, 3 ayda bir stopaj ve geçici vergi ödemesi, personel çalıştırırsan her ay sgk ödemeleri bulunuyor.
%18 kdv + %20 gv ve ilaveten her ay ödenen kdv + bağkur primi ve 3 ayda bir ödenilen stopaj ile geçici vergi ödemesi tahmini olarak ne kadar oluyor?