1-) El ile kesebilirsin faturanı. Yazar kasa zorunluluğu yok.
2-) Yazılımın vergisi olmuyor. Yazılım sanat eserine giriyor. Fakat her muhasebeci bunu bilmiyor. Araştırması gerekli.
3-) Ortalama 2000 liraya oluyor sanırım.