Merhaba,

İlerleyen günlerde bir ofis kiralayarak şahıs şirketi açmayı planlıyorum. İş yeri yazılım üzerine olacaktır. Sormak istediğim bir kaç soru mevcuttur. Bilgili kişiler yanıt verebilirse çok memnun olurum.

1-) Yazılım üstüne açılan iş yerinde yazar kasa zorunluluğu mevcut mu? Fatura / fiş kesme işlemi ne şekilde işliyor?
2-) Yazılım üzerine yapılan işlerde ödenilen vergi sanırım %18 olmuyor. Yazılım için yapılan iş üzerinden yüzde kaç vergi ödeniyor?
3-) Ofis açılışı için ne tür evraklar/belgeler gerekiyor ve aşağı yukarı ortalama harcanılan tutar nedir?

Bu soruları bilgili kişiler cevaplayabilirse çok sevinirim.
Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.