Arkadaşlar gece bi an elektrik gitti ve geldiğinde kasanın power düğmesine basmama rağmen hiç bir şey açılmıyor. 8K civarına toplamıştım 1 yıl önce. Şuan açmaya çalıştığımda fan felan hiçbir şey sanki düğmeye basmamış gîbi duruyor. 750w suply kullanıyorum. Sizce sebep nedir ve sorunu nasıl gideriririm. Elektrik geliyor mu diye kontrol ermek için şarj cîhazı denedim. Monîtor kablosunu denedim.