G20 toplantısı yapıldı ve ardından bir çok ilginç anı bırakarak geçti gitti.
g20 logosunda işaret ettiğim parçanın oraya ne amaçla konduğunu bir türlü anlayamadım. bana sanki grafikerin dalgınlığına gelmiş de orda unutulmuş bir parça gibi geliyor ama emin de olamıyorum.
sizce bir anlamı var mı yoksa kaza kurbanı bir durum mu?
Turkuaz, Türklerin MİLLİ RENGİ'dir...Lale'de OSMANLI ile özdeşleşmiş LALELİ'de ismini LALE'den almaktadır.Yani LALE TÜRK'TEN BİR PARÇADIR.BİZİMLE ÖZDEŞLEŞMİŞTİR.
Grafikerin dalgınlıgına gelmemiş, aksine grafikerin hayal dünyası
Türk milli kimliği ile bütünleşmiş.
Ayrıca logoda ki koyu mavi ve kırmızı da TÜRK ÇİNİ SANATI'nın izleri var.Yani bu renkler MİLLİ KİMLİĞİMİZ'in yansımaları var.
Bence logo çok hoş ve güzel anlamları ifade etmiş...