G20 toplantısı yapıldı ve ardından bir çok ilginç anı bırakarak geçti gitti.
g20 logosunda işaret ettiğim parçanın oraya ne amaçla konduğunu bir türlü anlayamadım. bana sanki grafikerin dalgınlığına gelmiş de orda unutulmuş bir parça gibi geliyor ama emin de olamıyorum.
sizce bir anlamı var mı yoksa kaza kurbanı bir durum mu?