Merhaba arkadaşlar, sunucumda bir sorun görünmüyor. Ama gece saat 5 gibi servisler kendi kendine kapanmış. Sorunun ne olduğunu da anlayamadım. Eğer servisler durursa otomatik restart atma otomasyonu var mıdır?

teşekkürler