Esxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

2016 da Stajyer Ehliyet yürürlüğe gireceği için son sınava girelim ehliyetimizi alalım dedim.

Teorik sınav 10 Ekimde , Direksiyon Sınavı yanılmıyorsam 30 Ekimde.

Birşey karışmazsa Teorik sınavdan korkum yok ancak Direksiyon Sınavında BİR TEK HATA` dan olayı ehliyeti alamıyormuşuz.

Yıllardır araba kullanan insanlar bile ara da bir küçük hatalar yapabiliyorken, daha yolun başındaki insanlardan " 0 " hata istiyorlar. Bu biraz acımazsızca değil mi ?


Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum.
Geçtiğimiz haftasonu sınava girerek ehliyet almaya hak kazandım. Sınavda sakin olman ve etrafa heyecanlı olmadığını belli etmelisin. Acelede etmene gerek yok. Müfettişlerin olduğu yerde hata yaparsan komisyon seni bırakmak zorunda kalıyor. Onun dışında iyi bir komisyona denk geldiysen müfettişin olmadığı yerlerde sana çok katı davranmıyorlar.

En azından benim için sınav rahat ve hatasız geçti. Komisyonlarda gayet iyiydi.

Başarılar şimdiden.