Kartlı geçiş yazılımım var. Rezervasyon veya kullanıcı yetkisine göre iki seçenekte çalışıyor. Fakat ben cihazla değil cihaz benimle haberleşiyor diyebilirim. Bunun dışında 2 adet yazılımım daha var. Yangın panelleriyle yangın kontrol ve raporlama yapıyorum. Diğeri de cctv uygulaması fakat web kısmında rtsp kontrolü için elimiz kolumuz bağlı olduğundan vlc gibi playerlara mahkum iş yapmak zorunda kalıyorum. Bu da görüntünün 4-5 sn gibi bir süre geç gelmesine sebep oluyor. Bunun dışında video wall gibi bir işlem yapmaya çalıştığımda da ekranda 20 ve üzerine görüntü olacağı için bilgisayara daha doğrusu tarayıcıya aşırı yük bindiriyor. Performans için hala araştırma yapıyorum diyebilirim. CCTV uygulamasının da detayına gelecek olursak rtsp üzerinden canlı kamera izleme, hareket ettirme ve vrm server üzerinden kayıt izleme gibi işlemler yapıyorum.