Konu
php ile nesnelerle haberleşen kaç kişi var forumda?
20-08-2015, 09:09:13
#2
Misafir
Merhaba,
Ben kullanıyorum.
Hem c# ile yazılmış bir program ile sitemiz haberleşiyor veri aktarıyorlar birbirlerine.
Hem de raspberry pi ile localhost üzerinden haberleşmiştim test amaçlı.
Aynı şekilde arduino ile de yapılabilir ancak denemedim onu