EmreCagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorum bu haberi sorun bu değil. Kontrollü bir kullanıcıyım. Günde 2 taneden fazla hiç kullanmadım. Doktorun verdiği rakamlar çok çok fazla olmasına rağmen.

Benim sorum nikotinin genel manada vücuda zararları ve yan etkileri nedir?
Yanlış yönlendirmek istemem ama bu konuda çok araştırma yapmış biri olarak söyleyebilirim ki nikotini direkt kafaya dikip içmediğin sürece (hammaddesi sıvıdır) bir zararı yok. Nikotin yanındaki maddeye (örneğin sigara) bağımlılık kazandıran bir madde. Tek başına bir anlamı olmayan ve zararı olmayan bir madde.