Merhaba arkadaşlar,
Öncelikle tahmin yürüten arkadaşlardan daha çok bir yerde okumuş veya doktor olan bilen kişilerin yorumlarını bekliyorum.
Biliyorsunuz ki sigaranın içerisinde bir çok zararlı madde bulunmaktadır. Benim merak ettiğimse sadece nikotinin vücuda zararlı olup olmadığıdır? Zararlıysa yan etkileri veya zararları nelerdir?
Sigarayı bırakalı bir kaç hafta oldu. Nikotin sakızı sayesinde bıraktım ve her geçen gün sakız miktarını azaltıyorum. Bu sakız içerisindeki nikotin ne kadar zararlı?
Şimdiden teşekkürler..