Merhaba arkadaşlar. Klasik bir giriş olacak sanırım ancak gece 5 civarında uyuyup sabah'da müşterilerden gelen saçma sapan telefon konuşmalarıyla uyandırılınca soluğu burada almak istedim. Hazır uykumda kaçmışken şu son 3-4 günde bu hosting sektörüyle birileri dalga mı geçiyor yoksa banamı denk geliyor anlayamadığım telefon görüşmeleri yaşıyorum. Gece gündüz demeden içip içip beni arıyorlar heralde. Öylesine saçma sorular geliyor ki kayıt altına alsam dinler dinler defalarca gülerim.
Acaba websitelerimize telefon numarası yazarak hata mı ediyoruz?
İşte o saçma sorulardan bazıları
1-) Biz hosting işi yapıyoruz da Bayilik veriyor musunuz?
2-) Sizde Tib korumalı IP adresi var mı?
3-) Sunucuyu başka yerden alıp IP'yi sizden alalım korumalı IP verin bize olur mu?
4-) Makina alacaz da spoof var mı? (Yani diyorki saldırı yapacaz bize çıkışa izin veren firma lazım)
5-) Yav ben makinaya bişeyler yaptım erişim gitti neden olabilir?
6-) VPS'e esxi kurup sanallaştırma yapamaz mıyız yani? Peki ya virtualbox? Allah Allah ya neden?
7-) Ben makinayı alıp eve kursam olmaz mı? (Eminim herkese sorulmuştur)
8-) Hocam siz makinayı kurun ben ödemeyi 15 gün sonra yaparım valla söz veriyorum, vallaha billaha ödeyecem beni herkes tanır, olmaz mı?
9-) Ben 5 dakika önce VDS aldım'da bilgiler gelmedi?
10-) Eleman arıyor musunuz?
Yukarıdaki konuşmalar'ın tamamı gerçektir. Saçmalıkta sınır tanımayan herkese selam olsun. Allah sonumuzu hayır etsin arkadaşlar.