renklihost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Öncelikle şikayet ilettiğiniz için teşekkür ederiz.

Sunucu kurulurken bazen otomatik hatalar meydana gelebiliyor, bu işi yapan arkadaşlar bilirler. Uyarılmamız durumunda düzeltmeye gidilebilirdi. Fakat müşterimiz ile herhangi bir ilgisizliğimiz olmamıştır. Müşterimiz olan onlarca kişiye de bu domain listesi gönderilmiş, domaini istemiyorlar ise kendilerine dilediği domain tarafımızca alınmıştır. İstenirse delil ile sunulabilir.

Arkadaşın Ticketlarına özenle cevap verilmiş, sorununun çözülmesi için sunucu değişikliği teklifi dahi yapılmıştır.

Yanlışlıkla olsa gerek Skype görüşmesinden de anlayacağınız gibi, bir firma ile veya başka bir şahıs ile iş birliği içerisine girilerek artniyetli yaklaşım sergilenmiştir. Resmin kaldırılması ya da değiştirlmesi durumu göz önüne alınarak şahsımızca ekran görüntüsü kaydedilmiştir.

Kendilerine Puttyy ile sunucuları teslim edilmiş, kontrollerinin sağlanması kendilerine bırakılmıştır.

Ram sorunu sadece birkaç müşterimizde yaşanmış, yaşanılan mağduriyet Ticket aracılığı ile bildirildiğinde sorun çözülmüştür.

Ayrıca domain konusuna tekrar gelirsek resimde de görüldüğü gibi, domain kayıt konusunda sorun yaşadık, kendilerine domain için problem yaşadığımızı dilerse kendilerine geri iade yapacağımızı ilettiğimizde aldığımız cevap;




Konunun moderatör insiyatifine bırakılmasını, firmanın mağdur edilmemesini talep eder, iyi günler dilerim.
İstediğim domaini vermediğinizin kanıtıdır, yani satış konusunda laf cambazlığı mı yapılıyor orasını anlamadım ama benim yaşadığım olay budur.


Ayrıca kesinlikle bir iş birliği yoktur, kendisi arkadaşımdır. "Sizin putty kontrol panelinizde ram kaç gb yazmıyordu." arkadaşlarıma sordum girip bakıp incelediler. 3 GB değil 1 GB olduğunu farkettik ve ardından paranı iade almaya çalış böyle şey olmaz dediler.

3 GB değil de neden 1 GB? Neden ben? Diye soruyor insan kendine, ticket attım sitenizden. RAM değeri yükseltildiğinde konuyu kapatabiliriz. Ayrıca oyun çok fazla port'a bölünmüş dediler, sadece CH1 açık olmasına rağmen bu kadar port fazlaymış, işinizi bilirsiniz. Ona da bir bakın.