Merhaba,

Linedchosting firmasından şikayetçiyim.Tüm sitelerimi ve reseller hesabımdaki siteleri taşıyarak sistemin orda çalışmasını sağladım.2 ay tüm sitelerim çalışmasına rağmen şuanda ana root domainimdeki siteler ve e-ticaret sitesindeki sitelerim çalışmıyor.Açılmamasındaki sebep ise cpuyu fazla kullandığı için suspend edilmiş.Kendi resellerımdan locked görünüyor unsuspend yapamıyorum.Burdaki amaçları 1 yıllık almış olduğum iplerim olduğu için beni sıkıştırıp, fiziksel sunucuya geçirmek için böyle yapıyorlar.Şuanda backuplarımı alabilmem için siteyi açın diyorum yardımcı olmuyorlar.Tüm sitelerim çalışırken birden tüm sitelerin çalışmaması kötü niyetli olarak algılıyorum.1024 ram vardı ilk aldığımda.Hatta bi ara beğenmiyorsan çıkıp gidersin dedi.Tabiki bunuda 1 yıllık 2 adet ip aldıktan sonra söylüyor.

Remi 256 Mb'a çekmişler.Sitelerimin çalışıyor bugüne kadar yaptığımız seo çalışmaları ve harcadığımız paraları keyfi olarak çöpe atıyor.

Ayrıca Linedc'den hosting ve reseller hizmeti almak isteyenlerin bir kere daha düşünmesini tavsiye ederim.

@sikayet1
@sikayet
@sikayet2