Şunu kabul etmek gerek çok ama çok tembel bir milletiz bunu yenersek ve daha çalışkan olursak bir adım atarız.

Aslında bu forumda toplansak sesimizi çok rahat duyururuz twitter tt işi yapanlar var neden olmasın

50-60 yaşında eğitim bakanı eski sistemle büyümüş sistem insanı yeniye zor gelir bu işi daha genç birileri yapmalı.

Bu sene üniversitede İngilizce hazırlık okudum yarın bir turist ile karşılaşsam anlamam birşey neden sistem sadece ezber yaptırıyor okumayı yazmayı öğretmiyor. Hocam diyorum neden hiç duymadığımız kelimeleri nasıl okuyacağımızı öğretiyorsunuz diyorum bilmiyorum sistem böyle diyorlar eee bizim suçumuz ne tamamen problem

Mühendislik öğrencisiyim ve fizik olmazsa olmaz benim bölümde ama gel görki lise 1 deki fizik hocam Amerikan oyunları anlata anlata koca seneyi bitirdi sonra 2.sınıfta değişti ama temel olmadan çatıya geçtik oda durmadı yerinde problem çok yaşadık arkadaşlarla,

Bir ekip kurulabilir hergün TTler yapılabilir ben destekçiyim
Kazamız mübarek olsun inşallah yapabiliriz birşeyler.