gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normaldir. Kodamanların cebi başka nasıl dolacaktıki.

Şuanki nesilin beyni tamamen tüketim çılgınlığı için yıkanıyor. Ülke olarak çok tren kaçırdık. Yeni nesil gelmeden bu ülkede düzelme görmek çok zor.


https://www.youtube.com/watch?v=1HrZsuOah3g
sesimizi bir duyurabilsek, herkes buna destek verse işler değişir hocam.
eleştirmek yerine birşeyler yapmak lazım.