Normaldir. Kodamanların cebi başka nasıl dolacaktıki.
Şuanki nesilin beyni tamamen tüketim çılgınlığı için yıkanıyor. Ülke olarak çok tren kaçırdık. Yeni nesil gelmeden bu ülkede düzelme görmek çok zor.
https://www.youtube.com/watch?v=1HrZsuOah3g
sesimizi bir duyurabilsek, herkes buna destek verse işler değişir hocam.
eleştirmek yerine birşeyler yapmak lazım.