Biz çocukları yaşama değil sınava hazırlıyoruz.
Normaldir. Kodamanların cebi başka nasıl dolacaktıki.
Şuanki nesilin beyni tamamen tüketim çılgınlığı için yıkanıyor. Ülke olarak çok tren kaçırdık. Yeni nesil gelmeden bu ülkede düzelme görmek çok zor.
https://www.youtube.com/watch?v=1HrZsuOah3g