Selamlar,
Bende D90 var ama kullanımda amatör olduğum için efektli fotoğraflar çekemiyorum.
En basit örneğini size sormak istiyorum :
Bu gibi fotoğraflar nasıl çekebilirim? Yani D90'da olması gereken ayar ne? Nasıl ayarlanır?
Ve bu fotoğraf üstünde Photoshopla oynama var mı?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.