Selamlar,

Bende D90 var ama kullanımda amatör olduğum için efektli fotoğraflar çekemiyorum.

En basit örneğini size sormak istiyorum :



Bu gibi fotoğraflar nasıl çekebilirim? Yani D90'da olması gereken ayar ne? Nasıl ayarlanır?

Ve bu fotoğraf üstünde Photoshopla oynama var mı?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.