Komşu kızı bilindik bir bankada çalışıyor, geçenlerde bireysel emeklilik hakkında bize bir fikir verdi;
ayda 100 TL ödeyerek (10 sene boyunca sabit)
her ay devlet 25 tl katkı yapıyormuş ve 10 sene sonunda fonlarda değerlendirmeyle beraber toplamda 25 bin lira olarak geri dönüyormuş..
Ayda 100 lira öyle büyük bir para değil her türlü koyulur.. Bu şekilde bir girişimde bulunanlar var mı merak ettim..
Varsa tavsiye ediyor musunuz?
Ya da önereceğiniz bir şeyler var mı?