MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haftaya devlet hastanesinden iyi bir doktor endoskopi yapacak tabi ilk defa. Zararı vs varmıdır acaba yani işlem sırasında bir seyler olurmu ? ve işlem kaç dakika sürüyor ? tek başıma gitmeyi düsünüyorum . Siz oldusanız yanınızda kimse varmıdı ? anestesiz vs olacak zaten .
6 ay önce kbb için endoskobi yapıldı. Işlemden önce fıs fıs sıkılacak, bunun sonucunda burun deliklerinde yanma ve hissizlik olacak. Ağızdan fıs fıs sonucunda hissizlik, kayganlık hissi ve sürekli tüketme ihtiyacı olacak. Işlem kbb ise 5 dk sürmez. Siz nerenize yaptıracaksınız bilmiyorum ama eğer ki kbb ise, doktordan rica edin ses tellerine de baksın.

Endoskobinin tek negatif yönü, kanın mikrop kapma olasılığı bu nedenle 1 sene kan veremezsiniz.

Bu arada geçmiş olsun, ne için endoskobi yapılacak?