Merhaba Arkadaşlar...
c# form application ile ödev yapıyorum...
Epeyi ilerlettim. Güzel şeyler öğrendim...
Sormak istediğim şu : Kullanıcı Adı ve Şifremizle Giriş Yaptık ve Anaforma gittik.
1- Anaformda hangi kullanıcının oturum açtığını nasıl anlayabiliriz?
2- Dialog ile açılan formlarda oturum devam ettiriliyor mu?