Merhaba Arkadaşlar...

c# form application ile ödev yapıyorum...

Epeyi ilerlettim. Güzel şeyler öğrendim...

Sormak istediğim şu : Kullanıcı Adı ve Şifremizle Giriş Yaptık ve Anaforma gittik.

1- Anaformda hangi kullanıcının oturum açtığını nasıl anlayabiliriz?
2- Dialog ile açılan formlarda oturum devam ettiriliyor mu?