Konu
TTNET - TürkTelekom Hakkında
14-03-2015, 14:42:37
#3
xFactoria
Sakin konuşmak yerine biraz ortalığı karıştırarak istekte bulunmak daha çok işe yarıyor.
Bknz:Müdürünüzü çağırın bana!!!