400 Mbt hattımız mevcut kendilerinde tek ip'ye anlık 7 Gbt saldırı geldi deyip İp ' yi kapatıyorlar ve talepte bulunduktan 2 gün sonra İp'yi aktif ediyorlar bari saldırı gelince kapatıyorlarsa bildirincede açılması gerekir.

Saygılarımla