Merhabalar Arkadaşlar.

Pazarlığımı yaptım, 1-2 gün içerisinde ev alıyorum. Dilerim Allah (c.c) hepinize de nasip eder diyerek birkaç soru sormak istiyorum;


1-) Yaklaşık 215000 TL ödeme yapacağım, bunun 60000TL'si için kredi çekmem gerekiyor.

2-) Daire 4. kat ve üstte bir terası var. Satıcı firma Teras tapuya dahil DEĞİL DEDİ... Terasın girişi kapısı vs.'de ayrı, yanı daire içinde çıkılmıyor... Bunu tapuda görebiliyor muyum ?

3-) Evi şahıstan değilde inşaat firmasından alıyorum. Tapuyu veriyim git kredini vs. çek, para sorun değil şu gün ver, bu güne çek yaz şeklinde bir rahatlığı var ve bu da beni tedirgin etti. Kaporayı ben vermek istedim o kabul etmedi...

4-) Yapmam gereken işlem sırası nedir?
Nerelerden neleri araştırmam gerekir? Ödeme aşamasına kadar yazarsanız sevinirim.
Tecrübeli arkadaşların yardımlarını bekliyorum.


Şimdiden ilgilenlere teşekkürler.

EDİT 21.02.2015 :
Ev işini şimdilik askıya aldım. Fiyatlar dediğiniz gibi bu il için çok fazla. Yarıtım yapabileceğim alanlar arıyorum. İlgilenenlere teşekkürler.

EDİT 06.04.2015 :
Ev işini hallettim Darısı herkesin başına arkadaşlar...