sunucuyu almadan önce ticket atıyordum, yazmamla f5 atıp cevaplanması bir oluyordu. ne olduysa sunucuyu aldıktan sonra oldu, sorunlar için yazıyorum 7-8 saat sonra cevap veriyorlar.
dün gece 11'de ticket atmışım hala cevap gelmedi bende 15 dakika önce orda mısınız ? paket arttırmak çözüm olur mu dedim, dememle tabi arttırmanız sağlıklı olacaktır dediler
bana cevap veren elemanın adı soyadını araştırdım, profillerini buldum 94'lüymüş, facebook kapak fotoğrafında modifiyeli murat 131 var
merhaba
4 Yıl önce bizle kendileri ile çalıştık, tek bildikleri para başka birşey değil, hizmet 0 , kalite aynı şekilde.