MertOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuç olarak benim telefonumun 8 ay garantisi var fatura tarihi itibari ile.
Şimdi apple'dan sorguladığımda destek süresi dolmuş görünüyor.
Apple götürdüğümde ücretsiz tamir/değişim vb yaptırmam için ekstra bir şey gerekiyor mu.
Yok hocam söylediğim gibi o biten telefonla destek süresi, telefonun 2 yıllık garantisi ayrı birşey ve normal garantide ki tüm haklardan faydalanabiliyorsun.