Zamazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladim hocam mantıklı. Sorumun dogru cevabi bu sanirim detaylı arastiracagim bunu yarin servisi arayip biraz bilgi edineyim.
Termostat var ise oda sıcaklığına göre çalışır yoksa petekleride ki suyu soğudukça ısıtarak çalışır. Belli bir derecenin altına düşerse kombi otomatik olarak tekrardan kendini başlatır ama peteğin içinde ki su sıcaklığı uzun süre muhafaza edilirse daha seyrek çalışır.

Haliyle soğuk olduğu için soğuma çabuk gerçekleşiyor, kombi kısa aralıklarla tekrardan ısıtmaya geçiyor.