beyazgolge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suyun sıcaklığını ölçüp ona göre belli bir sıcaklıkta tutuyordur diye düşünüyorum. Son zamanlarda su daha soğuk olduğu için aynı sıcaklığa çıkarmak için daha fazla çalışıyor olabilir.
Anladim hocam mantıklı. Sorumun dogru cevabi bu sanirim detaylı arastiracagim bunu yarin servisi arayip biraz bilgi edineyim.