Zamazing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Hocam Petekler Odanın Sıcaklığını mı Ölçüyor ?
Ona Göre mi Kombi Daha Fazla Veya Az Çalışıyor ? Kombiyi Çözemedim Zaten Ben Her Dakika 15-20 Saniye Çalışıyor.
Suyun sıcaklığını ölçüp ona göre belli bir sıcaklıkta tutuyordur diye düşünüyorum. Son zamanlarda su daha soğuk olduğu için aynı sıcaklığa çıkarmak için daha fazla çalışıyor olabilir.