sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantık çerçevesinde bakalım. Kasım ayındaki ortalama sıcaklık ile aralık ayındaki sıcaklık arasında fark vardır. Kasım ayında daha az metreküp yakılmış, aralıkta daha fazla yakılmıştır sıcaklığın düşmesiyle. Bunun ötesinde faturaları karşılaştırıp, metreküp başına bir fiyat farklılığı olmuş mu diye de bakabilirsiniz. Yani 1 kademe artması ve ortamın sıcaklığının düşüp daha fazla çalışmaya neden olması fiyat artışına sebep olacaktır.
Merhaba Hocam Petekler Odanın Sıcaklığını mı Ölçüyor ?
Ona Göre mi Kombi Daha Fazla Veya Az Çalışıyor ? Kombiyi Çözemedim Zaten Ben Her Dakika 15-20 Saniye Çalışıyor.