Merhabalar Aralık Ayının Gelen Doğalgaz Faturası Beni Çok Şaşırttı.
Kasım Ayında Kombi Sürekli 3. Derecede Çalıştı ve Gelen Fatura 107 Lira.
Aralık Ayında İse 15 Gün 3. Derecede 15 Gün 4. Derecede Çalıştı Sıcak Su Kullanımı Hemen Hemen Aynı.Gelen Fatura 252 Lira.
15 Gün Kullanılan 1 Derecelik Fark Nasıl Bu Kadar Yansır Faturaya Acaba Kombiden mi Kaynaklı ?
Ben Anlayamadım Bu İşi Gerçekten.Nedenini Çok Fena Merak Ediyorum.

Önceki Faturada m3 Kullanımı 80 Falandı.Bu Faturada 201m3