Merhaba arkadaşlar
Sunucumda (12 çekirdek X 3.2 ghz ,64G RAM,SATA HDD,directadmin) kurulu ve sadece 2 site var ve anlık ortalama 700 istek geliyor.
Apache kullanırken httpd down oldu ve rebootladım sunucuyu.Rebootladıktan sonra fark ettimki, ortalama ram kullanımım 20GB iken 5 GB'a düştü.Sitede yavaşlamalar ciddi oranda başladı. Hiçbir şekilde ram kullanımını 5GB dan yukarı çıkartamadım.
Bende belki sorunun apacheden kaynaklandığını düşünüp, Litespeed kurdum fakat sonuç yine aynı hiç bir şekilde ram kullanımını yükseltemedim.
RAM KULLANIMI
SWAP KULLANIMI
CPU KULLANIMI
[I]LOAD AVERAGE/I]
HTOP

TOP-C

ve Son olarak LiteSpeed Ayarlarım
Böyle bir sorunun sebebi sizce ne olabilir?
Diskte bulunan ~800bin resimden yapabilirmi?
Ram kullanımını nasıl yükseltebiliriz? 2 Senedir sunucu optimal çalışıyordu
Şimdiden teşekkürler
Edit
Litespeed lisansım şu anda trial (2 CPU) , lisans alırken 2 cpu yeterlimidir sizce?