Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet sorun yok, bölümleme yaparken swap, boot alanlarını dağıttıktan sonra geri kalan tüm alanaı ana dizine verin home - ana dizin diye bölmeyin sonra alan sıkıntısı yaşarsınız.
Yani /home diye vermeme gerek yok sanırım dimi?

Boot ve Swap'a verdiğim alan'lar yeterli mi peki ram ve disk miktarına göre acaba?