Bizim bundan 2 sene önce üst kat komşu taşınır iken bizim kabloyu sökmüşler kutudan aradık ertesi gün gelip bağlantı yapıldı kutuya tekrar.

Geçen ay internet sorunum için aradım ertesi gün sabah gelip incelediler makinaları ile sonra kutuya geçtiler kutu da oksit olmuş bizi başka kanal a aldılar sonra tekrar sorunlar devam etti tekrar aradım o gün gelip yoldaki direkten 40 metre mesafeye yeni kablo çektiler ve o gündür sorun yok bizim burada en geç 2. gün geliyorlar.

Şu an tek sıkıntım TEK ile aynı sokakta oturuyoruz o halde bile geceleri periyodik olarak sanki bilinçli bir şekilde elektrik kesiyorlar 10-20dk