vinn ile idare edeceksiniz hocam, elinizden birşeyin geleceğini sanmıyorum.
binada oturan herkesten dilekçe alarak işlemi hızlandırabilirsiniz.

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi